miercuri, 2 noiembrie 2011



Imi doresc ...



Imi doresc cu multa ardoare,
Sa stiu despre calculatoare,
Cum se utilizeaza oare!

Nu doar cum functioneaza
Ci si cum relationeaza,
Si ce le impulsioneaza.

Poate sunt eu mai aberant,
Dar va spun c-ar fi tentant
Sa stiu si despre proiectant!

Cum poate oare tastatura,
Sa inlocuiasca gura,
Si sa mentina legatura!

Stiu si despre dischete
Chiar si fara etichete,
Salveaza multe caiete!

Cum face oare Excel-ul,
Sa creeze iar tabelul,
Care ridica nivelul!

Oare cum face-un program,
Care n-are nici un gram,
Sa fie mai tare ca un geam!?

De ce oare tot poporul,
Crede ca monitorul,
E frate cu televizorul?

As vrea acum mai frate
Numai daca se poate,
Sa am habar de toate!

Dar imi trebuie la o adica
Tot mai multa practica,
Pentr-o buna informatica!

1 comentarii:

Lora Plamadeala spunea...

Învăţaţi informatica

Trimiteți un comentariu

Meteo

Cursul valutar